20 Mart 2012 Salı

Ya ben ÖSYM'yi imtihan ederim ya da ÖSYM beni! *


Yok
Soru bankalarıyla gezerken devrimci olunmuyor.  
Bir yerlerde birileri destan yazarken, ben
Ben ve bıkmışlığım dershaneye gidiyoruz.
Anlamı paragraf sorularında arayan
Zavallı şuurum ve gözlerim yorgun.
Hayır, direnmeliyim; vazgeçmek özgürlüğüm yok
Ah şu sınavı bi atlatsam

Hem ne çok soru sordular, yüzümü ezberledi sorular:
"Sınava mı hazırlanıyorsun, nasıl gidiyor çalışmalar
Hangi bölümü istiyorsun, ne durumda puanlar?"
Boş bıraktık bunları kararsızlığımla
Konuyu değiştirdik.

 Yine de  vazgeçmiyor ki sorucular; bazen arkadaş kılığında,
Bazen akraba, bazen virüs olur protein kılıfında.
"Sana güveniyorum, sen yaparsın. Şöyle, güzel bi sonuç...
Başarılar sınavda sana, sınavda başarılar sana.
Başarı, sınav, başarı, sınav... yaparsın sen, inanıyorum..."
Keşke sussalar.

Böyle işte sevgili ÖSYM
Hep bunlar sen beni imtihan edecekmişsin diye
 Yalan halbuki,  
Ben seni bilirim, sorduğun sorudan
Ama sen beni ancak tanırsın tc kimlik numaramdan
Ben sana soru hazırlaman için bir yıl mühlet verdim 
Sen benden yüz atmış dakikada sorulara bakmamı istiyorsun
Dikkat et sen yanlış yaparsan iki milyon kişiye mal olur
 Ben yanlış yaparsam, sade titrerim mücrim gibi.

Şimdi bekliyorum beni sınayacağını sandığın günü
 Sınav yerinde görüşürüz.kib.


*Anlatım bozukluğu var bu cümlede, yüklem eksikliğinden ötürü ; ama düzeltmiyorum.


1 yorum:

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.