11 Temmuz 2011 Pazartesi

Sanchez ve Ramirez - 1

Sanchez şizofreni hastası bir kişiliktir. Hayali dostu Ramirez’le yaşadıklarını dile getireceğiz serilerimizde. Bir insanın yalnızlıktan, ihanetlerden, terk edilişlerden ve dünyanın bozuk düzeninden fazlasıyla nasibini alması sonucunda ruhani durumunun nasıl etkilendiğini göstereceğiz. Deli olmanın belki de çokta kötü bir şey olmadığını göreceğiz…
İnsanın yalnızlığına rağmen ruhunun derinliklerinde yatan sadık dostunu hayali bile olsa bulabilmesinin güzelliklerini göreceğiz…

-         İnsanlar neden mutlu böyle Ramirez? Neden mutlular Ramirez? Bir yerlerde bir sokak çocuğunun sefalet içinde yaşadığını bilmiyorlarmış gibi davranıyorlar. Düşün Ramirez, bir fabrika işçisi var ve ailesine bakmak zorunda. O yüzden aldığı üç kuruş maaşından dolayı patronuna “ yeter artık!” diyemiyor. Ve alçak patron bunun farkında biliyor musun Ramirez? Bu yüzden her türlü eziyeti ediyor o işçilere. Tekrar soruyorum Ramirez, insanlar neden mutlu? Tüm bunların farkında değiller mi? Söyle Ramirez söyle değerli dostum!
-         Sanchez! Unutma biz Hansel ve Gratel gibi kaybolmuş kardeşleriz. Yolumuzu kaybettik. Neden kaybettik bilmiyor musun? Artık yaşanılacak bir dünyada bulunmuyoruz Sanchez. O yüzden geçmişimizden gelen izleri takip ederek güzel bir dünya arıyoruz kendimize.
-         Neden benimle geliyorsun Ramirez? Git artık ben yalnızlık damlalarının koca bir deniz oluşturduğu yerde kulaç atıyorum.
-         Gidemem Sanchez. Ben senin aklındayım çünkü. Her aklına geldiğimde yanında olacağım o yüzden gidemem. Evim barkım sensin. Unutma Sanchez ben sende yaşıyorum. Gitsem bile yine sende olurum sevgili dostum.
-         Ne yapalım Ramirez. Bizde mutlu görünelim mi onlar gibi? Bana deli demelerinde sıkıldım. Belki onlar gibi davranırsak bizde normal oluruz ne dersin Ramirez?
-         Olamayız Sanchez. Çünkü o sokak çocuğu hala sokakta. O işçi hala işçi. O patron hala işkenceci. Kalbin dayanır mı Sanchez? Sessiz kalabilir misin?
-         Kalamam Ramirez.
-         Kalma Sanchez kalma sevgili dostum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.