24 Ağustos 2011 Çarşamba

Nisyan


Ben sana konuşsam usul usul
Kelimelerim saçlarını uçursa
Senin umurunda olmasam gene
Ama yanımda olsan hava gibi
Boşluğumu doldursan
Gözümü doyursan
...
Ben seni öldürsem ellerimle
Boğsam seni, tırmalasam tenini
Delirmek üzereyim; delirdim
Varlığını yok etmek dahi çözüm değil
Aklımdaki sen, kalbimdeki sen
Tüm senler koro olmuş adını söyler
...
Ben beni öldürsem nar ağacında
Yanık kokusu inletse tüm İstanbul'u
İstanbul Şehr-ül İslam olup
Yargılasa avare beni?
Şeriatımı dolayamam boynuma
Şah damarımdan yakınken padişahım
...
Sen beni öldürürsen; nasıl istersen öyle
Gözlerimi bağlar mısın ben Hakk'a giderken?
Bir de tekbir isterim imanıma nişan
Gerisi sana kalmış; tüfek, tabanca, bıçak, jilet
Aşağı tükürsem isyan Yukarı tükürsem hüsran
Ey yaradan! Biraz da nisyan!
Biraz da nisyan! El aman!

2 yorum:

  1. Ayakların toprağa değdiği bir su kenarında veya kupkuru bir çölde gün batımında herşeyi ama herşeyi tekrar tekrar düşün veya yaşa. Telaşlanma bırak canın acısın. Sonra suya veya kuma bağır avazın çıktığı kadar.
    Nisyan arzusu yaşanmışlıkları bilincin biryerlerine hapsetmeyle sonuçlanır. Ve every action has a reaction and you will be monster one day. Doğal yollarla matemi tutulmuş her felaket/musibet/aşk kırgınlığı ruhun örste güzelleşmesi ve incelmesi içün şefkat darbeleri hükmündedir. Hem madem ölüm var; öldürmek ve öldürülmek arzusuyla kendine fazlaca önem atfetme.

    YanıtlaSil
  2. Sosyal Sığıntı9 Eylül 2011 01:39

    Nisyanın kopup gelmediği demde,
    Ne çok turist var bu bizim Gülhane'de
    İki saat tuzlu suyla yıkayınca turbî yüzü,
    Heyhat, var olanın karnı acıkırmış,

    Yeni lokmalara Bismillah,

    (teşekkür edildi)

    YanıtlaSil

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.