22 Ocak 2011 Cumartesi

Nafile Filintalar

selamün aleyküm ahalimiz.
malum bir yeşilin gölgesindekiler vardı hepiniz ordan tanırsınız beni.
biz, nafile filintalar olarak, ne haddimizeyse, edebiyata şekil-şemail vermek için böyle bi grup kuralım dedik.
milyonlarca blog sayfasına bir yenisi daha eklenmiş oldu böylece.

peki nedir bu nafile filintalar ?
bunu ilerleyen günlerde öğreneceksinizdir. biz de bilmiyoruz yani hacı.

bir blog sayfasından çok şey beklemeli miyiz bilmiyoz da,
bu blog sayfası bizden çok şey bekliyor. le le.

ilmihalden okudum.


Düzeltme; Durun durun buldum bir şeyler;

Nafile Filintalar, genç yazarların oluşturduğu bir plaform olup edebi yazıların yanında dini, siyasi, mizahi vb. konularını da içine alır.  Daha basit bir tabirle, merkezi insan olan ve insan etrafında dönen her şey Nafile Filintalar'ın konusu olabilir. Yani hedef tüm nev-'i beşere hitap etmek. Amaç da okuyucunun yazılarda kendini bulması, birazcık da tebessüm etmesi aslında.
Filinta gibi insanlarız ama başındaki nafile'yi de yabana atmamak gerek.

Nafile Filintalar, bünyesinde bulundurduğu yazarların yazdıkları yazıların ruhsal durumunu gösteren ve yazılarında da belli olan ruhsal durumlarının senteziyle estetiği oluşturan ve bu estetiğin okuyucuyu derinden etkilemesini sağlayan, alışılageldik olan " vay arkadaş bir adam böyle mi yazı yazar yaauu!" tepkisinden çok, " vay arkadaş bu kadar adam nasıl oluyorda böyle başarılı bir iş çıkarabiliyor" şeklinde tepki almayı arzulayan, sonrasında yazarların farklı biçimlerde ürünler ortaya koyarak bu ürünlerin farklılıklarına rağmen, işkembe çorbasının içine baklavayı boca ederek yeme gibi bir tattan çok işkembe çorbasının içine limon, sirke, sarımsak gibi farklı lezzetleri katarak ortak bir iş çıkarma çabası içerisinde olan bir topluluktur.


5 yorum:

  1. nafile namazlar gibi


    yandıbittiküloldu

    YanıtlaSil
  2. evet efendim.
    peki, kimdir bu yandıbittiküloldu ?

    YanıtlaSil
  3. roman okuyacak eleman

    yandıbittiküloldu

    YanıtlaSil
  4. pekâlâ.
    okuyunca bize de anlatın efendim.

    YanıtlaSil
  5. Nafile namaz tanımlaması biraz "cuk oturmuş". Geç başladığın namazlarda yaf geçmişte kafamız yerinde değildi kılmadık dur nafile kılayım dersin ama o "boş" anlamında bir nafilelik değildir. Bir telafidir. Bu blog telafiden ziyade bir alternatif midir şimdilik öyle ama geç kalmayı telafi eden bir nafilelik barındırır. Gece saat geç oldu ondan noktalamaları fazla kullanmadım. Yaşın değil 22 30 olsa babalar her zaman geç yatan evlatlara kızıyorlar. Neyse efenim ben de edebi yanımı geç başlattım (aslında geç değil de vıcık romantiklerin bugünlerde feysbukta takıldıklarından çok önce geçip bi kenara bırakmıştım) şimdi nafilelerdeyim. Nafileyi takip edip, blogumda listelediğim gibi katılmayı da arzulayan başvuru mailimi posta kutunuza bıraktım.

    YanıtlaSil

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.