25 Ocak 2011 Salı

Üslup denen zıkkım





Yazı denen şeyde ses tonu yok.Bu yüzden mesajlarda, sohbetlerde(yazınsal), msn de falan işte yanlış anlamalar ya da anlaşılmalar oluyor.Harfler burada adam sakin demiyor mesela...Ben harflerimi ünlemle bağırtıyorum.Ama kısmayı yani bi açıdan tonlamayı ayarlayamıyorum.Lakin mesele bu değil geçelim bu faslı.Bakın geçenlerde ne oldu anlatayım;

Arkadaşın biriyle konuşuyoruz(malum kişi :P) bişeyler söyledi bende yanlış anladım(güya). Ben bi bahane bulmalıydım ve bu yüzden yanlış anlamalıydım.Bahane bulmadan önce talepte bulundum "beni köyden koviy misin agam?" diye "kovmiyim ula" dedi.Bunun üzerine " o zaman yandın hacı" deyince "neden" diye sordu tabii."filmi bilirsin kovulana kadar neler yapıyor" dedim ve konuyu kapattık.Sonra ben tekrar yanlış anladığım(güya) konuyu açtım.Bir gerilim ortamı oldu haliyle.Yalnız "Tamam yazmazsan yazma" diyerek "agam köyden kovdu" haberi yok.

Bilirsiniz dostlar kovulmak olsa da işin ucunda biz akıllılar genelde kazanırız ve çoğu zaman mütevazi değilizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.