12 Mayıs 2011 Perşembe

Bir Şeyler Yapmalı


Bir şeyler, bir şeyler..
Mesela ölürken çocuklar masum,
Zalimken bir yanı dünyanın,
Ve kıyılırken cana hadsiz
Bir şeyler yapmalı.

Ya da şeytanı, gölgede pabuçsuz
Bırakmışsa diktatörler,
Bir şeyler yapmalı artık!

Dera'da bu haykırılıyorsa
Kuzeye doğru:
"Neredesin Türk insanı?!"
Bir şeyler yapmalı!

Bir şey nedir bilmiyorum.
Buazzizi'nin yaktığı ateş,
Bu bir şeydir ,
Hayır çok şeydir.

Bir şey nedir bilmiyorum.
Ölmek midir mesela, en şereflisinden?
Ölmek nedir bilmiyorum,
Ben Suriye için ölürüm,
Hiç ölmediğim kadar.

Bir şeyler yapalım, ki ölmesin çocuk.
Bir şey nedir bilmiyorum,
Diktatörün Allah bin belasını versin!
Bir şeyi biliyorum;
Bir şeyler yapmalı..

Ve bu bir şey, asla;
Olanı biteni,
Öleni gideni
El kol bağlı seyretmek değil!.
Bir de bunu biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.