3 Mayıs 2011 Salı

Neden? Çünkü.


merabalar. nafile filintalar'ın en yeni üyesi olarak sizleri selamlıyorum sevgili okuyucu kitlesi. ve diğer yazar arkadaşlarımı da selamlıyorum bu vesileyle. siteye katılım sürecim çok hızlı gelişti ve bir sürü esrarengiz olay yaşandı ama bunları burda açıklamayacağım belki ilerde buranın kuruluş hikayesini filan sinemada izleme fırsatınız olursa öğrenebilirsiniz hepsini. peki neden nafile filintalar'ı seçtim? çünkü başka çağıran olmadı :/ eheh şaka yaptım. yani başka çağıran olmadığı kısmı doğru yine de evet :/ sizlere bir şiirle meraba diyeceğim ama yazıyı bitirmeden önce beni buraya davet eden ve yazma imkanı sağlayan nafile filintalar'a teşekkür etmek istiyorum. teşekkürler. ettim.

kays el mecnun

madem diyorsun ki bütün bu şiirler onun harfleriyle bitirilsin
seni öldüren rabbinin adıyla oku mecnun: kaf elif ya sin.

isyan etmek için allah! diyorum
misyonlarını tamamlamak için ingilizler geliyor
atlar çarpışıyor kanlarla karşılanıyor
biz bu günleri içten içe yaşıyor gibiyiz öldüğümüz anlaşılmıyor.

sonra bir ileri adım atıyorum iki geri
aniden nasıl tirenler seviliyor öyle? seni de seviyorum
şüphesiz aniden nasıl tirenler çarpışıyor
haluk kendini kaybediyor biz buluyoruz
geceyle hallac hiç çelişmiyor biz kendi kendimizle çelişiyoruz.

atabetü'l-hakayık'ı hakkıyla hatmetmeden geçiş dönemi geçilemez bildiriyorum
anımsa, gece, melek ve bizim çocuklar esasında hep çocuktur
anımsa, anımsamazsan vel asr innel insane le fi husr
bildiriyorum, bir kelebek ölüyorum ben kelebek yerine inliyorum.
ben kelebek ölüyorum muntazaman bu konuya ciddiyetle üzülüyorum

isyan etmek için son bir kez daha allah diyorum.
isyan etmek için
kaf elif ya sin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.