7 Mayıs 2011 Cumartesi

Göksel Baktagir'in Naz'ına

Naz makamına vardım bugün 10 sularında.
Neyzen ellerimden tuttu geçirdi karşıdan beni diğer karşıya
Güne alnını toprağa koyarak başlamak…
Bilinçsiz dahi olsan yaşlasan toprağı
Alır kokusunu kör değil ya burnun
Naz makamına yaklaşmıştım bugün
Çabucak dualadım kuşluğumu
Sonraları fark ettim varamadan tepeye
Geri döndüğümü, feleğin dünyayı dokuyan ipliğine doğru
Nazlanmak kimlere yaraşır
Ne nazlı ruhum ne çabuk incinir
İncitirken incilerdir ayaklar altına aldığı
O hala ayaklarındaki sızıdadır
Ne zaman ki ruhum naz deminden nar buharına geçeceksin
Ne zaman niyaz damlacıklarıyla terleyecek secdede kurumalı alnın
Çek burnuna var oluşunun kokusunu
Ağla secdede, bir kuşluk vakti…

Not: Şiir Hayal Gibi Aşk Masalı 3 albumunun naz parçasına atfedilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.