26 Şubat 2011 Cumartesi

Engel

Bir mehtap,
Bir martı
Ve bir kaldırım...
Dertlenmek için yeterli,
Yalın adımlar ve bir nazım.
Akılda turlar atsın ama dilden kaçsın
Korkak, sessiz
Ürkek ve mahzun
Birkaç kelimenin bile
İlk harfi "sen"sin.

İsmini bilmiyorum henüz.
Yüzün de meçhul.
İkbal aşığı olduğunu sanıyorum
Dinlediklerin arasında Sinatra
New York sevgili gelse de
Aklın Bağdat'ta!

Tahlilin zor,
Biliyorum.
Sana ulaşmak imkansız.
Bu değil beni korkutan,
Asla da olmadı.

Benim asıl çekincem,
Sana ulaşınca olacaklardı.
Misal ve terslikler...
Hayır, hayır!
Bütün bunlar birer yalan,
Kandırmaca.
Aslında ne biliyor musun
Beni yolundan alıkoyan?
Senin
Hiç tamamlanamayacak bir şiirin
Son mısrası gibi olman.

2 yorum:

  1. Efruz (Muhammet )
    sizin aranıza nasıl katılabilirim...

    YanıtlaSil
  2. yukarıdaki iletişim bölümüne tıklayın :)

    YanıtlaSil

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.