26 Şubat 2011 Cumartesi

Sen-gel

Bir ketçap
Bir mantı
Ve bir kaşığım...
Dertlenmek için yeterli
Zümrüd-ü kankam ve sazım.
Taksimde turlar atsın, ama eylemden kaçsın
Korkak, cilvesiz
Erkek ve mecnun
Birkaç kelimenin bile
İlk harfi "sen"siz.

Atına bile binmiyorum henüz
Güzün de meçhul.
İkbale ermeden bineceğimi sanmıyorum.
İzlediklerin arasında Leyla ile Mecnun
Oturarak izlemeyi sevsen de
Yatarsın hemen yüzükoyun!

Tarihi zor,
Bilmiyorum.
Sana ulaşmak imkansız.
Bu değil beni korkutan,
Otobüse de zam gelmiş.

Benim asıl çekincem
Sana ulaşınca olacaklardı.
Makarna ve terslikler...
Hayır hayır!
Bütün bunlar birer zarar,
İsraf resmen.
Aslında nedir biliyor musun
Beni yolumdan alıkoyan ?
Senin hiç sonlanmayacak bir uykunun
Başlangıcı gibi olman.

Not; Hiçbir şey anlamadım diyorsanız tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.