26 Şubat 2011 Cumartesi

Pergel

Bir kitap
Bir marul
Ve bir ayracım...
Eğlenmek için yeterli
İki hokkabaz ve Yılmaz'ım.
Cennette turlar atsın ama ağaçtan kaçsın
Korkak, rendesiz
Topkek ve yosun
Bir kaç dairenin bile
İlk sahibi pergel

Yanında bitmiyorum henüz
Hüzün de meful.
İkbal'in menemenine ekmeğimi banmıyorum.
Mimlediklerin arasında Charlie Chaplin
Beni zırt pırt dövsen de
Vazgeçmem kullanmaktan Dalin!

Tarifi zor,
Bildiriyorum.
Sana bulaşmak imkansız.
Bu meğil beni korkutuyor,
Mınçıkam olmadıkça.

Benim asıl düşüncem,
Sana bulaşınca olacaklardı.
Kötek ve terslikler...
Evet, hayır!
Bütün bunlar birer blöf,
Kurusıkı.
Aslında ne değildir biliyor musun
Beni tulumdan alı koyan?
Hiç dinlenmeyecek bir şarkının
nakaratı gibi çalman.

Birşey anladığınızı sanmıyorum. O yüzden tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.