22 Şubat 2011 Salı

Sizi Nasıl Seveceğim ?

Efendim?
Ampulkafa diye bana mı seslendiniz?
Daha bir kez bile Akp’ye oy vermiş değilken?
Hatta üzerimden bir genel seçim bile geçmemişken.
Başımdaki bir metrekare beni ampulkafa yapmaya yetiyor, içinde ne olduğu kimin umurunda?
Sanıldığı gibi yazım ampulkafa yaftalamasının yapılmasına sebep olanlara kızmakla devam etmeyecek. Günümün çilesi devam ediyor.
Kurunun yanında yanmaktan yaka silkmiş biri olarak “kuru” olan kısma KIZGINLIĞIM.
“Endişesiz Müslüman”lara ya da “İslamcı”lara.
Nasıl bir din anlayışları var ki, ötekini içselleştirmek bir yana ötekini daha da ötekileştiriyorlar.
Öteki benim kardeşim, öteki benim sıra arkadaşım.
Sizin dinden anladığınız sadece “afyon”.
Koca İslam’dan afyonu alıp gerisini tükürmüşsünüz.
Üzgünüm beyler tükürdüğünüz kısım Kur’an’dı.
İnsanlık için yapılan bir şeye bile cihad süsü verip her şeyi mahvediyorsunuz. Arkanıza İslam’ı almadan hiç bir şey yapamazsınız çünkü.
İslam’ı aklınıza almak hiç aklınıza gelmedi sanırım.
Ya biz? Bizi nereye sığdırıyorsunuz?
Size hiç de katılmayan Müslümanları?
Biz hep neden siz yenilince “yenik” sayılıyoruz?
Ne demeliyim sıra arkadaşıma?
Ben de Müslümanım ama diye mi başlamalıyım cümlelerime siz oradan benim dinim adına konuşurken?
Ben size nasıl kardeşim diyeceğim? Nasıl seveceğim sizi?

( Katib-i Meçhul )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

isminizi ya da mahlasınızı belirtmediğiniz sürece yorumlarınızın yayınlanmama ihtimali vardır.